Donation
Steun ons werk

Doneer en maak verschil

Stichting Zilver verlicht het lijden van talloze dieren in asielen in landen waar veel zwerfdieren zijn door middel van donaties van goederen, medicijnen en voedsel. We bieden ook expertise, educatie en initiëren sterilisatieprogramma's in deze landen. Daarnaast staan we klaar om hulp te bieden aan getroffen dieren tijdens rampen. Met uw steun kunnen we dit blijven doen.

STEUN ONS WERK

Adoptie

Geef een dier een gouden mandje.

Donatie

Steun ons werk en help ons dieren te helpen.

Steun ons met een (eenmalige) donatie of met voer

Vrijwilligerswerk

We kunnen altijd extra handjes gebruiken

Ons werk

Dieren helpen

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Et amet consequat, dolor consequat.

Integer imperdiet pharetra vulputate sed nulla sed ultrices placerat. Risus sed orci in mattis orci. Ac erat mauris, etiam ipsum, cras eu natoque. Lacinia ornare at enim id metus justo, duis purus lectus. Ornare interdum enim pellentesque viverra cras nulla volutpat sem.

Adopteer
Hero
Adopteer een hond of kat

Ze zijn vrienden voor het leven

Congue lectus cursus nisl consectetur. Lectus quam donec phasellus velit, scelerisque hendrerit et sed aliquet. Vestibulum mattis a nullam hendrerit odio. Nibh nisl enim, libero cursus purus. Imperdiet faucibus lectus dictumst vitae.

Bekijk alle dieren
herplaatsing

Kies een vriend

Massa senectus egestas suscipit feugiat enim, risus id tortor pretium. Scelerisque duis dignissim mattis blandit consequat et dui laoreet orci. Lectus ullamcorper est turpis id neque, sed non in. Elit sed nullam sit bibendum sit volutpat adipiscing tortor.

Bekijk alle dieren

Onze projecten

Emma uit Macedonië heeft behandeling nodig

Zorg voor 22 zwaargehandicapte honden

Shelter van Sasha Pesic in Servië

Door mee te gaan spelen met VriendenLoterij Bingo help jij onze mooie stichting. Minimaal 40% van je inleg gaat naar de stichting en je maakt iedere week kans op € 100.000,- en zo’n 80.000 andere prijzen. Help jij ook mee? Klik op het het Vrienden Loterij Logo hiernaast en speel de rest van de maand GRATIS mee!

Onze sponsoren & partners