Home » Algemene Voorwaarden

Algemene Voorwaarden

1. Privacy en Gegevensbescherming

Wij hechten veel waarde aan de privacy van onze gebruikers. Wij zullen alle persoonlijke informatie die je met ons deelt op een zorgvuldige manier verzamelen, gebruiken, en beschermen, en we zijn toegewijd aan het handhaven van de hoogste normen van gegevensbescherming en privacy in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).

1.1 Verwerking van Gegevens

Door het indienen van formulieren en het gebruik van onze website, stem je in met de verzameling en verwerking van persoonlijke gegevens. Deze gegevensverwerking kan onder meer het opslaan, gebruiken, overdragen en delen van je informatie omvatten om de diensten te verlenen die we aanbieden en om te voldoen aan wettelijke verplichtingen. Alle informatie wordt binnen onze organisatie afgehandeld. Vrijwilligers die in aanraking komen met gegevens ondertekenen een vrijwilligersverklaring. Het aantal vrijwilligers wat in aanraking komt met gevoelige data is zeer beperkt.

1.2 Bescherming van Gegevens

We nemen redelijke technische en organisatorische maatregelen om je persoonlijke gegevens te beschermen tegen ongeoorloofde toegang, verlies, misbruik of openbaarmaking. We verplichten ons ertoe om de veiligheid van je gegevens zo goed mogelijk te waarborgen.

3. Reactietijd

We streven ernaar om zo snel mogelijk te reageren op de verzoeken en formulieren die via onze website worden ingediend. Houd er echter rekening mee dat onze reactietijd afhankelijk is van de beschikbaarheid van onze vrijwilligers. We zullen ons best doen om verzoeken binnen redelijke termijnen te verwerken, maar kunnen geen specifieke garanties bieden met betrekking tot de snelheid van onze reacties.

4. Gebruiksvoorwaarden

Door gebruik te maken van onze website en het indienen van formulieren, ga je akkoord met deze algemene voorwaarden. Als je niet akkoord gaat met deze voorwaarden, verzoeken we je om geen formulieren in te dienen of onze website te gebruiken.

5. Contactgegevens

Als je vragen hebt over deze algemene voorwaarden of andere kwesties met betrekking tot onze activiteiten, kun je contact met ons opnemen via de contactgegevens die op onze website worden verstrekt.