Hoe kun je helpen

Financieel:
Je helpt ons ontzettend door het overmaken van een donatie. Eenmalig, een vast bedrag, klein, groot, alles helpt. Ons bankrekeningnummer is NL42 ABNA 0425 7257 23 ten name van C.J. Burgemeester. Wil je een stapje verder gaan? Neem ons dan op in je testament. Een legaat is echt een enorme hulp voor een goed doel. Als je daar meer over wil weten stuur dan een email naar info@stichting-zilver.eu voor een afspraak.
*Bestuur en vrijwilligers van de stichting krijgen geen vergoeding voor de gedane werkzaamheden. Uw donatie komt volledig ten goede aan directe hulp aan de dieren.

Word vrijwilliger:

Vrijwilliger nazorg: Natuurlijk hebben adoptanten na de adoptie een heleboel vragen. Wij proberen die zo goed mogelijk te begeleiden. Maar, wellicht is het wel jou roeping om die taak op je te nemen! Laat het ons weten. Het is wel een pré als je al wat ervaring hebt, aangezien je te maken krijgt met een grote diversiteit aan vragen.

Logistiek: Wij krijgen regelmatig voer en spullen door heel Nederland en België aangeboden die we mogen verzenden naar Spanje. Voor die transporten zijn geld en vrijwilligers die willen oppikken, pallets bouwen en geld inzamelen nodig. Wil jij een schakel in die keten zijn?

Standvrijwilliger: Ook zoeken wij hulp van mensen die het leuk vinden om de VZW in Nederland en België te vertegenwoordigen op diverse markten en andere plaatsen waar we aan onze naamsbekendheid kunnen bouwen. Wil jij stand-vrijwilliger worden? We zoeken een coördinator en mensen die het leuk vinden om te helpen.

Sociale media: Wil jij onze sociale media beheren? Op dit moment Facebook en YouTube, maar natuurlijk willen we dat graag uitbreiden met Instagram eventuele andere kanalen. Is dat jou roeping? Vind je het leuk om de dieren te promoten en je in te zetten om ze naar een nieuw huisje en een gouden mandje te helpen? Laat het ons weten!

En zo zijn er nog vele andere klussen te klaren om Stichting Zilver te helpen groeien en bloeien. Neem contact met ons op via info@stichting-zilver.eu. Vergeet natuurlijk niet te vermelden wat je graag zou willen doen, of je al ervaring hebt en wat je kwaliteiten zijn.