Home » Successen

Successen

[count_cat_geadopteerd]

Naast deze bemiddeling, proberen we ook zoveel mogelijk op locatie te helpen. Daarbij valt te denken aan het doneren van (goed) voer, kittenvoer, medische hulpmiddelen en overige zaken om het leven van de dieren in het asiel te veraangenamen. Deze geld en goederenstroom delen wij met betrouwbare partners. Daaronder vallen de drie asielen van Asoka en diverse projecten en asielen in Oost Europese landen. Wij houden vinger aan de pols waar geld en goederen zijn. Wij werken zo transparant mogelijk, maar als je vragen hebt mag je uiteraard altijd mailen naar info@stichting-zilver.eu. Hiernaast kun je wat fotos zien van deze hulp.

Bedankt voor het mogelijk maken van al deze hulp!