Home » Lena (nu Lola) en Miranda

Lena (nu Lola) en Miranda

Miranda, Rotterdam: In april vulde ik het aanvraagformulier in voor Lena (nu Lola) en nog geen vier weken later kwam ze in mijn armen gevlogen. Allemaal dankzij Christine van Stichting Zilver, die, hoe druk ze ook is met de zorg en het zoeken naar fijne huisjes voor heel veel dieren, toch altijd de tijd neemt voor een update of een telefoontje. Alle administratieve poespas rond de adoptie en de vliegreis van Lola is door Christine en de stichting tot in de staartpuntjes geregeld, en, nog een zorg minder: Lola was voorafgaand aan de adoptieprocedure al gechipt, gevaccineerd en gesteriliseerd.

En hoe is het nu? Ik ben zo blij met mijn lieve huisgenootje! Een dier uit een vol asiel adopteren en het een goed leven bieden was wat ik wilde, en dat Lola zo'n lief en prachtig katje blijkt te zijn, is natuurlijk helemaal fantastisch. Ik raad iedereen dan ook graag aan om te adopteren via Stichting Zilver of VZW Rody Resq.

Lolalacht Header
Lolaposeert