Home » Special Case Greta is overleden

Soort/Kleur   cyper wit
 Gezondheid   FelV positief
 Karakter   zachtaardig

Greta is een special case: ze is positief in leukemie, haar dochter Gominola is ook positief in leukemie.

Naam: Greta

Ras: mix

Meisje

Maat: normaal

Geboortedatum: 12-2017

Datum binnengekomen: 20-07-2018

Gezondheid: ontwormd, gevaccineerd, gesteriliseerd en getest (positief in FelV, negatief in aids)

Greta is lieve, zachtaardige kat. Ze komt graag naar je toe voor een knuffel en een aai. En ze wil ook graag met je spelen met hengeltjes, touwtjes en andere speeltjes. Greta heeft de pech dat ze positief is getest op leukemie. Dat is een besmettelijke kattenziekte waardoor Greta alleen met andere leukemie katten kan wonen of alleen. Greta is nog heel jong en verdient zeker een kans op een mooi leventje.

Is al in Nederland/Belgie   nee
 Kan met kinderen   onbekend
 Kan met andere katten  nee, tenzij ook FelV positief getest
 Kan met honden   onbekend