Home » Special Case Gominola is overleden

Grootte   normaal
 Gezondheid   FelV positief
 Karakter   lief, knuffelig

Gominola is een special case want ze is positief getest op leukemie. Haar moeder Greta is ook positief dus ze heeft reuze pech gehad.

Naam: Gominola

Ras: mix

Meisje

Maat: normaal

Geboortedatum: 05-2018

Datum binnengekomen: 10-08-2018

Gezondheid: ontwormd, gevaccineerd, getest (positief in leukemie, negatief in VIF)

Gominola is de dochter van Greta. Ze is heel mooi en lief. Ze beweegt zich heel elegant. Gominola heeft een tijd in het asiel doorgebracht maar inmiddels zit ze in een opvang gezin. Ze is lief en knuffelig. Ze heeft de pech gehad dat haar moeder positief is in leukemie en daarom is zij ook positief in leukemie. Dat betekent dat ze niet bij katten kan wonen die het niet hebben want het is besmettelijk.

Gominola is speels, lief, knuffelig en verder een hele leuke poes.

Het zou wel heel bijzonder zijn als Gominola en haar moeder Greta samen zouden kunnen blijven. Ze zijn beide FelV positief getest.

Is al in Nederland/Belgie   nee
 Kan met kinderen   onbekend
 Kan met andere katten  nee, tenzij ook positief getest
 Kan met honden   onbekend