Home » Pippa is Geadopteerd

Soort/Kleur   mix
 Grootte   normaal
 Karakter   lief, sociaal, speels
 Land van herkomst   Spanje (3)

Door een collega-stichting in het dorp werd het asiel gevraagd te helpen met de adoptie van twee kleine kittens. Zij zaten zelf helemaal vol. In het asiel was echter ook geen ruimte. Toch laat je twee van die hummels niet in de kou staan en kwamen ze het asiel binnen. Ze hebben geruime tijd in een draadkennel gezeten en gelukkig hadden ze elkaar. Ze waren levendig en wilden er wel heel graag uit.

Toen ze gevaccineerd waren mochten ze bij de andere kittens en daar vermaken ze zich uitstekend! De hele dag wordt er gespeeld, gerollebold en achter elkaar aan gerend. Toch is het niet zo´n feest als het lijkt. Inmiddels is het winter en vriest het ook ´s nachts. (december 2021). Voor Holly en Pippa zou het dan ook mooi zijn als ze naar een warm huis mogen en dan het liefst samen.

Holly is grijs gestreept met veel wit en Pippa is grijs gestreept met witte voetjes. Het zijn twee actieve dametjes.

Lees deze pagina over ons kittenbeleid.

Adoptiebijdrage is inclusief entingen, chip, rabies, Europees paspoort, sterilisatie / castratie (tenzij expliciet anders aangegeven bij kenmerken), FIV & FelV test (negatief, tenzij anders aangegeven bij Bio) reis naar Nederland + verplichte administratieve handelingen.

De katten worden uitgegeven in een Ferplast Atlas 10 boxje. Deze wordt door de adoptant betaald, we rekenen de inkoopprijs door  (15 euro). De adoptant kan ervoor kiezen de box terug te sturen en krijgt dan het aankoopbedrag terug.

Is al in Nederland/Belgie   nee
 Gesteriliseerd   nee, zie ons kittenbeleid
 Buitenruimte nodig   nee, binnen houden of afgesloten tuin / balkon
 Kan met andere katten  ja