Home » Moly is Geadopteerd

Moly is Geadopteerd

Moly is één van de kindjes van moeder Chara en waarschijnlijk papa Chipy. De familie hondjes woonde in bij een arme familie. Zij vertrokken, de hondjes achterlatend. Ze belanden in het gemeenteasiel en daar is het gewoon gevaarlijk voor ze. Onze vrienden van de rescue in Kazanlak nam ze met zich mee. Ze zijn daarmee een stuk veiliger dan in het grote asiel waar alle honden gewoon door elkaar heen lopen. De pups, maar ook de kleine papa en mama maken daar geen schijn van kans. We verwachten dat de hondjes niet veel groter worden dan een kilo of 4 - 5, maar we kunnen dat nooit helemaal garanderen.

Lees deze pagina over ons kittenbeleid, ook voor honden.

Adoptiebijdrage is inclusief entingen, chip, rabiës, Europees paspoort, sterilisatie / castratie (tenzij expliciet anders aangegeven bij kenmerken), 4D test SNAP test (negatief, tenzij anders aangegeven bij Bio) reis naar Nederland + verplichte administratieve handelingen.

Daarnaast regelen wij de import van de honden, adoptanten hoeven dus geen UBN nummer aan te vragen bij de RvO. De honden krijgen een veiligheidstuigje mee naar huis. Dit tuigje wordt na gebruik teruggestuurd naar de stichting, zodat het gebruikt kan worden voor een volgende hond. Voor de tuigjes rekenen wij 17,50. Het tuigje mag twee maanden gebruikt worden en daarna behouden of retour gestuurd worden. Na retour ontvangen van het tuigje krijgt de adoptant 15 euro retour.

Adopteer een poes of hond uit het buitenlandse dierenasiel bij Stichting Zilver. Wij werken samen met geselecteerde dierenasielen in verschillende landen. De asielen hebben een castratieprogramma, bieden hun dieren medische zorg en liefde. Er wordt niet met de dieren gefokt. Lokaal geven onze partners voorlichting om het dierenleed te verminderen. Wij bieden hen een eerlijke prijs voor hun dieren en sturen ze regelmatig donaties in goederen of extra financiële ondersteuning, zodat er meer rust komt voor de mensen en dieren daar.

Moly is Geadopteerd
02-08-2023
vrouw
mix
klein, ca 4 - 5 kg
goed
lief, leuk en sociaal
Bulgarije (6)

Nee, zie ons kittenbeleid, ook voor honden.
Kan met andere honden?
Heeft andere hond nodig?