Home » Kinyi is Geadopteerd

Geboortedatum   1-4-2021
 Grootte   normaal
 Karakter   lief
 Land van herkomst   Spanje (3)

Kinyi is gevonden met een broertje op straat in vreselijke staat. Het broertje bleek ziek te zijn en is overleden. Kinyi kwam naar het asiel en ging in quarantaine. Het was niet zeker of zij ook ziek was. De hele periode van quarantaine heeft ze geschreeuwd in de kennel. Ze wilde echt niet alleen zijn. De vrijwilligers vonden het vreselijk om aan te moeten horen, maar ze mocht echt nog niet naar de andere katten.

Toen de quarantaine periode voorbij was en ze gezond bleek te zijn, is ze naar de kennel gebracht waar op dat moment al Peca met haar kittens Rosa, Lily en Poppy zaten en Fred en George. Zodra ze er werd neergezet begon ze weer te schreeuwen en meteen kwam Peca op haar af om haar te besnuffelen en te likken. Ze werd direct geaccepteerd. Fred en George kwamen meteen kijken wat er aan de hand was en ze schurkte tegen ze aan. Vanaf dat moment werd Kinyi rustiger en inmiddels is ze relaxt. Ze deelt de kennel met een boel andere kittens.

Lees deze pagina over ons kittenbeleid.

Adoptiebijdrage is inclusief entingen, chip, rabies, Europees paspoort, sterilisatie / castratie (tenzij expliciet anders aangegeven bij kenmerken), FIV & FelV test (negatief, tenzij anders aangegeven bij Bio) reis naar Nederland + verplichte administratieve handelingen.

De katten worden uitgegeven in een Ferplast Atlas 10 boxje. Deze wordt door de adoptant betaald, we rekenen de inkoopprijs door  (15 euro). De adoptant kan ervoor kiezen de box terug te sturen en krijgt dan het aankoopbedrag terug.

Gesteriliseerd   nee, zie ons kittenbeleid
 Buitenruimte nodig   nee, binnen houden of afgesloten tuin / balkon
 Kan met andere katten  ja
 Heeft andere kat nodig   ja