Home » Xuchi en Chuchi zijn Geadopteerd

Geboortedatum   3-2013
 Geslacht   vrouw
 Grootte   normaal
 Karakter   zie tekst, getraumatiseerd en van slag
 Land van herkomst   Spanje

Naam: Xuchi

Ras: mix (driekleur)

Xuchi is binnengebracht door haar eigenaar, samen met haar zusje Chuchi. De eigenaar ging verhuizen en kon ze niet meenemen. Xuchi is wat socialer dan Chuchi en laat zich graag aaien. Zij was veel sneller gewend aan het asiel en komt naar de vrijwilligers toe. Xuchi laat zich niet gemakkelijk behandelen door de dierenarts. We weten niet wat er ooit is gebeurd maar ze vindt het niet fijn als er aan haar gezeten wordt anders dan aaien.

*********************************************************************************************************************

Naam: Chuchi

Ras: mix (grijs met wit)

Chuchi en Xuchi hebben altijd in een huis gewoond. Maar de eigenaar verhuisde en kon de katten niet meenemen naar het nieuwe huis. Dus kwamen ze naar het asiel. Chuchi is er heel erg door van slag en zij slijt haar dagen in het transportboxje op een plank dat je op de foto ziet. Ze vindt het vreselijk in het asiel. Met het hondengeblaf om haar heen. Ze voelt zich niet veilig. ze laat zich wel aaien door de vrijwilligers maar we zien dat ze steeds minder sociaal wordt in het hok. Aangezien ze in het boxje zit hebben we nog geen beter foto´s van haar.

Adoptiebijdrage is inclusief enten, chippen, paspoort, sterilisatie, test (negatief FIV en FelV), vlucht naar Nederland

Kan met kinderen   12 jaar en ouder
 Kan met andere katten  ja
 Heeft andere kat nodig   ja, elkaar