Home » Tobby

Tobby

Tobby is heel erg lief. In het begin is hij een beetje verlegen, bang voor de wereld om hem heen, maar naarmate hij kalmeert, gaat hij spelen en ervan te genieten. Hij begon zich in de opvang in Bulgarije na een tijdje sterk en cool te voelen en hij koos zelf waar hij wilde slapen. In het begin ging hij zich ergens verstoppen, hij liet dan niet zien of hij oplette of sliep… Hij is nu een heel vrolijke en behoorlijk zelfverzekerde jonge kat! Hij heeft ECHT zijn eigen persoon of een gezin nodig om hem nog zelfverzekerder te laten voelen en volledig ontspannen te worden. Hij geniet zo van al het speelgoed en de rails met ballen erin, die naar voren en naar achteren gaan als je met een poot/hand duwt. Hij heeft daar veel plezier mee, en soms valt hij over de rails in slaap.

Tobby is heel erg ziek gevonden. Al zijn broers en zussen waren dood en hij stierf bijna in een park, verscholen tussen struiken. Een vriendin van de rescuer vroeg om hulp. Ze verzorgde hem in het begin, in huis, tot hij in de groep kon. Spelen met zijn soortgenootjes. Maar teveel soortgenootjes, dat vind hij te druk.

Tobby op YouTube: Klik hier

Adoptiebijdrage is inclusief entingen, chip, rabies, Europees paspoort, sterilisatie / castratie (tenzij expliciet anders aangegeven bij kenmerken), FIV & FelV test (negatief, tenzij anders aangegeven bij Bio) reis naar Nederland + verplichte administratieve handelingen inclusief import.

De katten worden uitgegeven in een Ferplast Atlas 10 boxje. Deze wordt door de adoptant betaald, we rekenen de inkoopprijs door  (17,50 euro). De adoptant kan ervoor kiezen de box terug te sturen en krijgt dan 15 euro van het aankoopbedrag terug.

De administratiekosten die wij in rekening brengen is 25 euro per dier. Dat bedrag gebruiken wij voor de website, de huur van ons pand, telefoon en internetkosten, gas, water, licht, registraties bij de RVO, NVWA, EHerkenning en allerlei andere zaken waar we mee te maken hebben.

Na aankomst in Nederland worden de dieren door ons geïmporteerd. Ook wordt de eerste chipregistratie door ons gedaan. De adoptant moet de chip na adoptie en ontvangst van de gegevens op zijn of haar eigen naam overschrijven.

Adopteer een poes of hond uit het buitenlandse dierenasiel bij Stichting Zilver.

Geinteresseerd? Neem contact met ons op!

Naam
Tobby
Geboortedatum
11-08-2022
Geslacht
man
Soort/kleur
mix
Grootte
normaal
Gezondheid
goed
Karakter
lief, voorzichtig in het begin, vrolijk als hij zijn omgeving vertrouwd
Land van herkomst
Bulgarije (4)

Is al in Nederland?
Nee
Gesteriliseerd?
Gechipt
Buitenruimte nodig?
Nee, binnen houden of afgesloten tuin balkon
Kan met kinderen
Kan met andere katten?
Heeft een andere kat nodig?
Nee
Kan met honden?