Home » Special Case Sivka is Geadopteerd

Special Case Sivka is Geadopteerd

Sivka werd in zeer slechte toestand op straat achtergelaten. Toen de rescuers haar vonden, ademde ze nauwelijks. Bilaterale longontsteking, dikke groene snot. De doctoren gaven geen enkele kans. Ze hadden verwacht dat ze zou sterven. Ondanks haar ernstige toestand overleefde ze het. Toch willen we je laten weten dat ze ook in Nederland nog kwetsbaar zal zijn. Daarom wordt ze ook (nog) niet gesteriliseerd. Het zou fijn zijn als ze uit het asiel weg kan komen, juist omdat het daar arm is en er weinig middelen zijn, maar we verwachten dat ze extra zorg nodig gaat hebben. In ieder geval heel goed voer, voedingssupplementen en wellicht meer. We willen een adoptant daarbij helpen vanuit ons netwerk, daarbij hangt het er ook vanaf waar je woont.

Adoptiebijdrage is inclusief entingen, chip, rabies, Europees paspoort, sterilisatie / castratie (tenzij expliciet anders aangegeven bij kenmerken), FIV & FelV test (negatief, tenzij anders aangegeven bij Bio) reis naar Nederland + verplichte administratieve handelingen inclusief import.

De katten worden uitgegeven in een Ferplast Atlas 10 boxje. Deze wordt door de adoptant betaald, we rekenen de inkoopprijs door  (17,50 euro). De adoptant kan ervoor kiezen de box terug te sturen en krijgt dan 15 euro van het aankoopbedrag terug.

De administratiekosten die wij in rekening brengen is 25 euro per dier. Dat bedrag gebruiken wij voor de website, de huur van ons pand, telefoon en internetkosten, gas, water, licht, registraties bij de RVO, NVWA, EHerkenning en allerlei andere zaken waar we mee te maken hebben.

Na aankomst in Nederland worden de dieren door ons geïmporteerd. Ook wordt de eerste chipregistratie door ons gedaan. De adoptant moet de chip na adoptie en ontvangst van de gegevens op zijn of haar eigen naam overschrijven.

Adopteer een poes of hond uit het buitenlandse dierenasiel bij Stichting Zilver.

Sivka is Geadopteerd
04-04-2016
vrouw
mix
normaal
goed, maar niet sterk genoeg om te steriliseren
lief, aanhankelijk
Bulgarije (6)

Nee, binnen houden of afgesloten tuin balkon
Kan met andere katten?
Heeft een andere kat nodig?
Kan met honden?
200,- adoptiebijdrage, 25,- administratiekosten