Home » Samy – 2 is Geadopteerd

Geboortedatum   17-6-2014
 Soort/Kleur   mix
 Grootte   klein
 Gezondheid   goed, zicht wat verminderd, heeft amper tanden
 Karakter   lieve oudere jongen
 Land van herkomst   Bulgarije (6)

Samy is een lieve oudere jongen. Hou er rekening mee dat kleine hondjes, zeker als ze verminderd zicht hebben, wat in de war kunnen raken als er opeens vreemden komen of aan ze willen zitten.

Door zijn leeftijd heeft hij wat minder zicht, maar daar heeft hij geen last van. Hij woonde bij een man met mentale problemen. Hij was een verzamelaar en zijn huis stond vol spullen. De man overleed en hij bleef bij het lichaam van de man wachten. Het duurde drie dagen voor de politie hem vond. Het is een lieve ouwe jongen, hij hoopt deze winter in een warm mandje te komen wonen.

Adoptiebijdrage is inclusief entingen, chip, rabiës, Europees paspoort, sterilisatie / castratie (tenzij expliciet anders aangegeven bij kenmerken), 4D test SNAP test (negatief, tenzij anders aangegeven bij Bio) reis naar Nederland + verplichte administratieve handelingen.

Daarnaast regelen wij de import van de honden, adoptanten hoeven dus geen UBN nummer aan te vragen bij de RvO. De honden krijgen een veiligheidstuigje mee naar huis. Dit tuigje wordt na gebruik teruggestuurd naar de stichting, zodat het gebruikt kan worden voor een volgende hond.

Is al in Nederland   ja
 Kan met kinderen   liever niet te jong
 Kan met andere honden  ja, mits ze hem met rust laten
 Heeft andere hond nodig   nee