Home » Rocky - 2 Bemiddels via Duitsland

Rocky - 2 Bemiddels via Duitsland

Helaas, en tot grote pech van Rocky, is zijn baasje ziek geworden en ze kon niet langer voor hem zorgen zoals ze zou moeten en willen. Ze kon hem niet de zorg en verwennerij bieden die ze hem gaf. Daarom is hij op zoek naar een nieuw huis, waar hij helemaal opnieuw kan beginnen en waar hij kan rekenen op een nieuwe familie die voor hem zorgt en van hem houdt. Nu zit Rocky in een fostergezin in Spanje. Hij kon echt niet wennen aan zijn leven in een overvol en druk asiel. Het begon tol van hem eisten. Hij werd minder sociaal en werd achterdochtig naar zijn verzorgers. Nu gaat het weer wat beter met hem. Hij is lief, sociaal en blij. Hij is wat bezitterig met zijn speelgoed en spulletjes. Dit is een hond waarbij je op een positieve manier moet aanpakken. Wil je zijn speeltje? Dan ruil je dat voor een snoepje of een andere positieve beloning. Zoals bij zoveel honden. Vanuit het asiel wordt gedacht dat het voor hem beter is om alleen met een mens samen te wonen, zonder andere huisdieren en kinderen.

Adoptiebijdrage is inclusief entingen, chip, rabiës, Europees paspoort, sterilisatie / castratie (tenzij expliciet anders aangegeven bij kenmerken), 4D test SNAP test (negatief, tenzij anders aangegeven bij Bio) reis naar Nederland + verplichte administratieve handelingen.

Daarnaast regelen wij de import van de honden, adoptanten hoeven dus geen UBN nummer aan te vragen bij de RvO. De honden krijgen een veiligheidstuigje mee naar huis. Dit tuigje wordt na gebruik teruggestuurd naar de stichting, zodat het gebruikt kan worden voor een volgende hond. Voor de tuigjes rekenen wij 17,50. Het tuigje mag twee maanden gebruikt worden en daarna behouden of retour gestuurd worden. Na retour ontvangen van het tuigje krijgt de adoptant 15 euro retour.

Adopteer een poes of hond uit het buitenlandse dierenasiel bij Stichting Zilver. Wij werken samen met geselecteerde dierenasielen in verschillende landen. De asielen hebben een castratieprogramma, bieden hun dieren medische zorg en liefde. Er wordt niet met de dieren gefokt. Lokaal geven onze partners voorlichting om het dierenleed te verminderen. Wij bieden hen een eerlijke prijs voor hun dieren en sturen ze regelmatig donaties in goederen of extra financiële ondersteuning, zodat er meer rust komt voor de mensen en dieren daar.

Rocky - 2 Bemiddels via Duitsland
01-04-2014
man
mix