Home » Reina geadopteerd in Spanje

Soort/Kleur   driekleur
 Grootte   normaal
 Karakter   Knuffel met mensen

Reina is een prachtige driekleurige poes. We weten niets van haar verleden, maar we weten wel dat ze het niet gemakkelijk heeft gehad. Ze werd gevonden op straat zoekende naar eten. Inmiddels is ze in het asiel en het gaat goed met haar. Ze is gek op knuffelen met mensen en deelt de aandacht niet zo graag met andere katten. Daarom zoeken we voor Reina een huisje waar ze enige kat is en alle aandacht voor zichzelf kan hebben. Bij wie mag ze op de bank klimmen om gezellig samen tv te kijken?

Adoptiebijdrage is inclusief ontwormen, vaccinatie, sterilisatie, chip, paspoort, bloedonderzoek (negatief), vlucht naar Nederland of België.

Is al in Nederland/Belgie   nee
 Kan met andere katten  nee
 Kan met honden   onbekend
 Adoptiekosten   €150,-