Home » Rakker van St. Little Tigers is Geadopteerd

Grootte   medium
 Karakter   aaanhankelijk, speels, sociaal
 Land van herkomst   Oekraïne

Let op!: Rakker wordt bemiddeld door een bevriend stichting. Indien u een online vragenformulier invult, zullen wij uw vragenformulier doorsturen naar Stichting Little Tigers

Het verhaal van Rakker:
Rakker werd het asiel in de Oekraïne binnengebracht nadat hij door iemand met een spray in zijn ogen was gespoten. Wat voor spray is onbekend maar hij was er heel slecht aan toe en niemand verwachte dat hij nog zou kunnen zien. Rakker had echter andere plannen; hij had 2 jaar het leven op straat overleefd en dit zou hem er ook niet onder krijgen. Met veel liefde en zorg in het asiel kwam Rakker er helemaal bovenop, hij ziet weer als een havik.

Deze gezonde, lieve en speelse jongen uit de Oekraïne woont inmiddels in een lief opvanggezin in Zoetermeer. Rakker is een gezellig diertje,  dol op mensen, groot en klein. Tijdens zijn wandelingen loopt hij dan ook stee vast naar iedereen die hij ziet toe en vraagt dan om aaitjes en knuffels. Ook tegenover kinderen is hij vriendelijk.

Rakker is dol op spelen en ravotten en is daarom op zoek naar een echt (honden-) gezin, waar hem volop aandacht gegeven kan worden. Hij speelt graag met zijn speeltjes, vooral balletjes hebben zijn voorkeur. Wat oudere kinderen zijn bij uitstek geschikt gezelschap voor hem als het op spelen aankomt.

Rakker voelt zich het beste op zijn plaats als enige hond. En als er katten in huis zijn, zal hij daar uiteindelijk ook aan wennen, maar dat vergt dan wel tijd, aandacht en begeleiding.

Zolang zijn baasjes consequent zijn, zal Rakker een gehoorzame jongen zijn, die snel leert. De commando’s “Wacht”, “Blijf” en “Zit” had hij al gauw onder de knie. Wandelen aan de riem doet hij voorbeeldig. Kortom: Rakker is er helemaal klaar voor. Je kunt hem uiteraard bezoeken in Zoetermeer, hij kijkt uit naar je komst!

Geïnteresseerden kunnen contact opnemen met Stichting Little Tigers op gsm: +31 6 15038060 (Loes de Vries), of kijken op www.littletigers.eu/profiel/rakker

Is al in Nederland/Belgie   ja, Zoetermeer
 Kan met kinderen   vanaf 10 jaar