Home » Special Case Piraatje David is Geadopteerd

Grootte   medium
 Gezondheid   goed, zie opmerkingen
 Karakter   lief, aanhankelijk, dominant
Piraatje David wordt voorlopig niet geplaatst. Na aan komst in Nederland bleek hij een nare bacterie in zijn oor te hebben. Die wordt behandeld. Zijn afgebroken tand is getrokken. Maar... hij blijkt ook een poliep in zijn oor te hebben en dat moet verwijderd worden. We weten niet zeker hoe het met zijn trommelvlies achter de poliep is. Dat konden we niet zien. Kortom, voorlopig niet plaatsbaar. Wel kan Piraatje David nog heel goed donaties gebruiken. Zijn medische kosten lopen best op. Wil je bijdragen? Maak je donatie dan svp over naar NL32 ABNA 0857 4555 40 tnv Stichting Zilver o.v.v. Piraatje David.
............................................................................................................................................................

Piraatje David is gevonden bij een kattenkolonie bij de waterzuiveringsinstallatie in Castalla. Hij was in hele slechte staat. Hij had wonden en krassen over zijn neus en hij was erg mager. Het was duidelijk dat hij gevochten had. Piraatje David is geen wilde kat en hij heeft heel waarschijnlijk in een huis gewoond. In het asiel is hij aardig bijgekomen. Hij is sociaal met andere katten, maar heeft ook een eigen wil. Hij vindt het fijn om geaaid te worden, maar geeft ook aan als hij het genoeg vindt.
Hoewel de schrammen op zijn neus inmiddels weer mooi begroeid zijn en Piraatje David er een klein beetje minder ruig uitziet, zal je altijd wat kleine krasjes blijven zien.

De adoptiebijdrage omvat de bijdrage aan het asiel voor castratie, chip, entingen, paspoortje, bloedonderzoek, vlucht naar Nederland of België, etc.

Is al in Nederland/Belgie   ja, Rotterdam
 Kan met kinderen   onbekend
 Kan met andere katten  ja, mits niet te onderdanig
 Kan met honden   onbekend, waarschijnlijk wel