Home » Olaf en Ginger zijn Geadopteerd

Olaf en Ginger zijn Geadopteerd

Naam   Olaf (zwart) en Ginger (wit / streep)
 Geboortedatum   Olaf: 5-2018, Ginger: 6-2018
 Geslacht   Olaf: man, Ginger: vrouw
 Soort/Kleur
 Grootte   normaal
 Karakter   speels, sociaal
 Land van herkomst   Spanje

Het verhaaltje van Olaf:

Datum binnengekomen in het asiel: 22-08-2018

Olaf is één van de meer dan 100 kittens die we (Asoka San Vicente, nabij Alicante) in de loop van 2018 gered hebben. Hij zat vol met vlooien, hij was alleen op straat. Hij wist niet wat hij daar moest in z´n eentje. Tot iemand hem zag zitten die niet de andere kant op keek, en hem oppakte om hem naar het asiel te brengen. Olaf was heel erg klein. Een handje vol, net zo groot als een muis, toen hij binnenkwam. Hij is met spoed naar een opvanghuis gegaan en daar hebben ze heel goed voor hem gezorgd. Hij groeide, at goed en werd een normale speelse kitten. Het gaat nu heel goed met Olaf.

Olaf, kwam tegelijkertijd binnen met Ginger en Ginebra. Ze waren onafscheidelijk. Helaas is Ginebra overleden. Maar met Ginger is Olaf nog steeds heel dik bevriend. Ze willen graag samen blijven en worden daarom alleen samen geplaatst.

Ze spelen, rennen en slapen samen. Dubbele fun!

Het verhaaltje van Ginger:

Datum binnengekomen: 27-07-2018

Ginger en Ginebra, twee zusjes, kwamen samen binnen. Ze hadden schimmel, ze hadden honger en ze waren erg mager. Ze zijn in opvang gegaan samen met Olaf en met z´n drieën waren ze net de drie musketeers. Ze werden heel goed verzorgd en ze kwamen er weer bovenop. Zo leek het. Helaas heeft Ginebra het toch niet gered en is overleden. Olaf en Ginger bleven samen achter en zijn erg aan elkaar gehecht. Daarom willen we ze graag samen plaatsen.

Olaf en Ginger spelen samen, eten samen, rennen samen en slapen samen. Waar mogen ze gelukkig samen oud worden?

Adoptiebijdrage is inclusief ontworming, vaccinatie, chip, paspoort, sterilisatie, test (negatief FIV en FelV), vlucht naar Nederland.

Is al in Nederland/Belgie   ja
 Kan met andere katten  ja
 Heeft andere kat nodig   ja, elkaar
 Kan met honden   onbekend