Nirvana is Geadopteerd in Duitsland

Geslacht   vroouw
 Soort/Kleur   podenco
 Grootte   middelgroot
 Karakter   sociaal, actief, aanhankelijk, nieuwsgierig
 Land van herkomst   Spanje

Nirvana liep in het dorp rond in haar eentje achter een verlaten discotheek in Castalla. Ze liet zich gemakkelijk vangen en het asiel werd gebeld. Ze is opgehaald en nu is ze in het asiel. Nirvana had geen chip, was heel erg mager maar wel heel sociaal. Er heeft zich niemand voor haar gemeld. Ze heeft wat doorligplekken, en het is aannemelijk dat ze bij een jager vandaan komt.

Nirvana is een sociaal meisje. Ze kan prima met alle andere honden overweg en gaat naar buiten met de grote groep. Ze komt gezellig kijken als er een vrijwilliger aankomt en laat zich gemakkelijk aaien. Het is een actieve hond die wel wat beweging nodig heeft. Ze kan met volwassenen en met kinderen en het is een nieuwsgierige hond die graag even komt kijken wat je aan het doen bent.

Adoptiebijdrage is inclusief vaccinatie, chip, Europees paspoort, bloedonderzoek, castratie, reis naar Nederland en verplichte administratieve handelingen.