Home » Naranja is Geadopteerd

Naam   Naranja
 Geboortedatum   3-2013
 Karakter   lief
Naranja staat twee keer op onze website. Op de pagina Chuchi en Xuchi zie je staan dat ze samen willen blijven, maar we merken in de opvang in Nederland dat ze ook goed zonder elkaar kunnen. Naranja is wat zelfverzekerder dan Sushi, in de opvang in Nederland liep ze als eerste al wat rond in de groep.

Hun verhaal:
Chuchi en Xuchi hebben altijd in een huis gewoond. Maar de eigenaar verhuisde en kon de katten niet meenemen naar het nieuwe huis. Dus kwamen ze naar het asiel. Chuchi (Sushi) is er heel erg door van slag en zij slijt haar dagen in het transportboxje op een plank dat je op de foto ziet. Ze vindt het vreselijk in het asiel. Met het hondengeblaf om haar heen. Ze voelt zich niet veilig. ze laat zich wel aaien door de vrijwilligers maar we zien dat ze steeds minder sociaal wordt in het hok.

Om verdere verslechtering voor Sushi te voorkomen hebben we ze met spoed naar Nederland gehaald. Zodra ze mochten reizen ivm hun rabius, hebben ze het vliegtuig genomen, samen met hun hokgenoten Pelusa en Omali.

Adoptiebijdrage is inclusief enten, chippen, rabius, Europees paspoort, test (negatief FIV en FelV), sterilisatie en vlucht naar Nederland.

Voor Narjanja is een verzekering afgesloten bij Reaal Dier en Zorg. Daarmee is het eigen risico volledig op €0,- gezet en worden onverhoopte medische kosten 90% gedekt. Ook hebben wij meteen de module tandverzekering aangezet, daarmee worden ook de tandkosten goed gedekt. Deze verzekering zal worden overgenomen door de adoptant, de maandpremie bedraagt €32.26. De verzekering kan na een jaar worden stopgezet.

Is al in Nederland/Belgie   ja
 Kan met kinderen   ja, mits rustig
 Kan met honden   ja, mits rustig