Home » Mordekai

Grootte   Groot
 Gezondheid   Goed
 Karakter   Lief, rustig, nobel, aanhankelijk
 Land van herkomst   Spanje (1)

Mordekai is gevonden langs de snelweg in de buurt van het asiel. Hij droeg een gerafeld touw strak om zijn nek. Er wordt gedacht dat hij ergens vastgebonden zat en zichzelf los heeft weten te maken. Hij wist zo te vluchten. Hij is een heel lieve hond. Hij heeft een rustig karakter en houdt het liefste zijn kennel schoon. Hij blaft niet naar andere honden, hij besteed geen aandacht aan de andere honden. Mordekai is een nobele hond, hij is aanhankelijk en loyaal. Hij geeft geen problemen.

Wij hebben Mordekai ontmoet tijdens ons bezoek aan het asiel. We hebben ook een aantal keer met hem gewandeld. Het is een hele lieve, slimme hond. Wij vonden de wandelingen met Mordekai een feestje en we hopen dat hij in Nederland heel veel mooie wandelingen gaat maken en een fijne zachte mand gaat krijgen.

Mordekai was geadopteerd in Spanje, maar hij kwam terug omdat hij te rustig was. Daarna werd hij weer geadopteerd omdat de man hem toch te sterk vond. Hij heeft wat dat betreft echt veel pech. Het is echt een goede hond.

Adoptiebijdrage is inclusief entingen, chip, rabiës, Europees paspoort, sterilisatie / castratie (tenzij expliciet anders aangegeven bij kenmerken), 4D test SNAP test (negatief, tenzij anders aangegeven bij Bio) reis naar Nederland + verplichte administratieve handelingen.

Daarnaast regelen wij de import van de honden, adoptanten hoeven dus geen UBN nummer aan te vragen bij de RvO. De honden krijgen een veiligheidstuigje mee naar huis. Dit tuigje wordt na gebruik teruggestuurd naar de stichting, zodat het gebruikt kan worden voor een volgende hond. Voor de tuigjes rekenen wij 17,50. Het tuigje mag twee maanden gebruikt worden en daarna behouden of retour gestuurd worden. Na retour ontvangen van het tuigje krijgt de adoptant 15 euro retour.

Is al in Nederland   Nee
 Gesteriliseerd   Ja
 Gechipt   Ja
 Buitenruimte nodig   Nee