Home » Mona Lisa is Geadopteerd

Soort/Kleur   wit cyper
 Grootte   normaal
 Karakter   onafhankelijk maar lief

Mona Lisa, 5 jaar oud. Ze is een straatkat, werd gered van de straat terwijl ze zwanger was. Haar 6 kittens werden geadopteerd, maar niemand wilde de moeder. Een vrijwilliger werd verliefd op haar en bracht haar naar huis.

Mona Lisa werd door het asiel gesteriliseerd nadat ze de kittens had opgevoed. Ze is een lieve poes, maar op haar eigen voorwaarden. Ze is ze geen schootkat en komt ze wanneer ze wil, ze is echt onafhankelijk en houdt er niet van om gedwongen te worden dingen te doen of te doen zoals ze niet wil. Ze zal je nooit pijn doen of aanvallen. ze zou gewoon weglopen. Kortom gewoon een echte poes.

Ze is ingeënt, heeft een microchip en paspoort.

Adoptiebijdrage is inclusief enting, chip, rabiusinjectie, paspoortje, test (FIV en FelV negatief), sterilisatie en vlucht naar Nederland of België

Is al in Nederland/Belgie   ja
 Kan met andere katten  ja
 Kan met honden   liever niet