Home » Minerva – 2 is Geadopteerd

Soort/Kleur   mix podenco
 Grootte   ca 12 kg
 Karakter   sociaal, onderdanig, aanhankelijk
 Land van herkomst   Spanje (1)

Minerva is een pracht van een podenco meisje. Ze is begin augustus 2022 in het asiel gekomen. Ze is gevonden op de parkeerplaats bij de supermarkt in het Spaanse stadje. Ze was alleen en verloren.

Minerva is een sociale hond. Ze heeft een onderdanig karakter en is aanhankelijk en speels. Ze deelt haar voer zonder problemen met anderen. Ze woont op dit moment met een vriendje samen in het pand van het asiel, er is geen ruimte meer in de hokken. Ze kan goed overweg met de andere honden. Ze is een beetje voorzichtig met vreemden maar dat gaat snel weer over.

Adoptiebijdrage is inclusief entingen, chip, rabiës, Europees paspoort, sterilisatie / castratie (tenzij expliciet anders aangegeven bij kenmerken), 4D test SNAP test (negatief, tenzij anders aangegeven bij Bio) reis naar Nederland + verplichte administratieve handelingen.

Daarnaast regelen wij de import van de honden, adoptanten hoeven dus geen UBN nummer aan te vragen bij de RvO. De honden krijgen een veiligheidstuigje mee naar huis. Dit tuigje wordt na gebruik teruggestuurd naar de stichting, zodat het gebruikt kan worden voor een volgende hond.

Is al in Nederland   ja
 Kan met andere honden  ja
 Heeft andere hond nodig   nee
 Kan met katten   waarschijnlijk wel