Home » Michigan is geadopteerd

Jongen

Maat: medium

Geboortedatum: 01-2016

Gezondheid: goed, ontwormd, gevaccineerd, gecastreerd en getest (negatief)

Michigan is binnengebracht in een doos met twee babies. Er werd aangenomen dat het een moeder met twee kindjes was. Maar de kindjes dronken helemaal niet, en toen ontdekten de vrijwilligers tot hun verbazing dat Michigan hun moeder niet kon zijn. Het was een jongen....

Of het familie is blijft gissen. Maar Michigan had het heel zwaar in het asiel. Hij weigerde te eten, viel af en was depressief. Met dwang hebben de vrijwilligers hem toch aan het eten gekregen waarna hij weer langzaam opknapte. Hij komt zeker uit een huis want hij is heel sociaal. Hij is meegenomen door een vrijwilligster naar huis en daar voelt hij zich beter. Voor Michigan wordt een speciaal huisje gezocht, niet te druk en met genoeg aandacht.

De adoptiebijdrage is inclusief de bijdrage aan het asiel voor castratie, bloedonderzoeken, enten, chippen, paspoortje, vlucht tot aan België of Nederland etc.

Is al in Nederland/Belgie   nee
 Kan met kinderen   onbekend
 Kan met andere katten  ja
 Kan met honden   onbekend