Home » Megan – 2 is Geadopteerd in Spanje

Grootte   groot
 Gezondheid   leishmania positief
 Karakter   lief, goed karakter
 Land van herkomst   Spanje (1)

Megan is een heel lief herdermeisje. Ze heeft een mooi karakter. Ze is positief getest in Leishmania. De leishmania is behandeld maar zal aanwezig blijven. Een adoptant moet rekening houden met bloedonderzoeken. De medicatie (allopurinol) kan via de stichting tegen gereduceerd tarief ingekocht worden.

Megan kwam als zwerfhond binnen in het asiel. Ze is waarschijnlijk ontsnapt uit een huis op het platteland. Het is in Spanje gebruikelijk om honden om het huis te laten lopen, zonder dat je er zelf bent. Ze worden dan gebruikt voor bewaking. Ze was niet gechipt. De eigenaar heeft zich niet gemeld. Ze is erg populair bij de vrijwilligers van het asiel. Het is een lief dier voor mensen.

Video:   https://youtu.be/mchy3Lkc-Is

* aantekening vanuit Zilver. In dit asiel zitten erg veel honden en katten. Ze worden erg goed verzorgd, maar door de hoeveelheid krijgen ze slechts een beperkte tijd buiten de hokken. Een adoptant zal de hond wat tijd moeten geven om tot rust te komen.

Adoptiebijdrage is inclusief entingen, chip, rabies, Europees paspoort, sterilisatie / castratie (tenzij expliciet anders aangegeven bij kenmerken), 4D test SNAP test (negatief, tenzij anders aangegeven bij Bio) reis naar Nederland + verplichte administratieve handelingen.

Kan met katten   onbekend
 Adoptiekosten   350,-