Home » Marcy

Marcy

Marcy is een luie, knuffelige en grappige poes. Ze heeft eten, aandacht en ruimte nodig. Ze miauwt luid als ze iets wil. Ze zegt dat ze eten wil, of aandacht. Soms geeft ze liefdesbeetjes als je haar aait. Het is haar spelletje maar daarom willen we haar niet bij kleine kinderen plaatsen. Ze is heel grappig. Ze doet veel dingen terwijl ze op haar rug ligt. Zichzelf schoonmaken en spelen bijvoorbeeld. Dat maakt alles wat ze doet grappig om te zien. Het kan allemaal handiger, maar het is haar manier. Ze heeft een babykatje geadopteerd, die heel gestresst en schreeuwend binnen kwam in de opvang. Het is zoals ze zelf heeft meegemaakt zoals je kunt zien in haar verhaal hieronder.

Kerst 2022. Een man belde rescuer Liliya en liet haar sprakeloos achter. Zijn ex-vrouw is psychisch ziek en ze vertrok een maand ervoor naar de UK. Het appartement waar ze woonde stonk en de buren belden hem op. Hij opende het appartement. Alles lag vol afval en opeens zag hij wat rondrennen. Het was Marcy, die zichzelf een maand in leven heeft weten te houden door water uit een emmer in de badkamer te drinken en het eten? Ze weten het niet, waarschijnlijk lag er ergens voer in huis. Ze is gevangen met een vossenval. Ze was botjes met een vel eroverheen. Ze was vies, stonk en ze schreeuwde de longen uit haar lijf. Het was verschrikkelijk haar zo te zien. De dierenarts heeft haar onderzocht en beveistigde dat de organen niet waren aangestast. Ze herstelde gelukkig snel en ze ging met Liliya mee naar huis, omdat ze gestresst raakte van de grote groep. Het gaf haar teveel stress.

Adoptiebijdrage is inclusief entingen, chip, rabies, Europees paspoort, sterilisatie / castratie (tenzij expliciet anders aangegeven bij kenmerken), FIV & FelV test (negatief, tenzij anders aangegeven bij Bio) reis naar Nederland + verplichte administratieve handelingen inclusief import.

De katten worden uitgegeven in een Ferplast Atlas 10 boxje. Deze wordt door de adoptant betaald, we rekenen de inkoopprijs door  (17,50 euro). De adoptant kan ervoor kiezen de box terug te sturen en krijgt dan 15 euro van het aankoopbedrag terug.

De administratiekosten die wij in rekening brengen is 27,50 euro per dier. Dat bedrag gebruiken wij voor de website, de huur van ons pand, telefoon en internetkosten, gas, water, licht, registraties bij de RVO, NVWA, EHerkenning en allerlei andere zaken waar we mee te maken hebben.

Na aankomst in Nederland worden de dieren door ons geïmporteerd. Ook wordt de eerste chipregistratie door ons gedaan. De adoptant moet de chip na adoptie en ontvangst van de gegevens op zijn of haar eigen naam overschrijven.

Adopteer een poes of hond uit het buitenlandse dierenasiel bij Stichting Zilver.

Geinteresseerd? Neem contact met ons op!

Naam

Gesteriliseerd?
Gechipt
Buitenruimte nodig?
Nee, binnen houden of afgesloten tuin / balkon
Kan met kinderen
Vanaf 12 jaar
Kan met andere katten?
Heeft een andere kat nodig?
Niet teveel max 4 - 5 katten
Kan met honden?