Home » Marcos (via Stichting Mr. Darcy)

Marcos (via Stichting Mr. Darcy)

Marcos kwam als pup in 2011 in een Spaans asiel terecht. Hij werd al vrij snel geadopteerd. Helaas kwam hij in 2015 weer terug in het asiel waar hij verbleef tot juli 2024. Inmiddels verblijft Marcos bij een gastgezin in 's Hertogenbosch waar hij het huis deelt met andere honden. Marcos is een vrolijke hond die best nog speels is. Hij loopt rustig aan de lijn, is lief, aanhankelijk, soms beetje gek, kan paar uurtjes alleen blijven. Zijn gehoor is minder goed. Marcos gaat nog graag mee wandelen, maar hele lange wandelingen hoeft voor hem niet meer. Marcos is zindelijk, maar zou niet op zijn plek zijn bij mensen die graag heel lang uitslapen. Hij testte negatief op zijn 4D test, heeft een uitgebreid bloedonderzoek gehad ivm zijn leeftijd en deze was prima in orde, zijn tanden zijn nog gepoetst voor zijn komst naar NL. Marcos zoekt mensen die hem de tijd geven opnieuw te wennen aan een nieuwe situatie en hem een hele mooie pensioenplek kunnen bieden. Na zoveel jaren wachten verdient hij dit.

Ingevulde interesseformulieren worden doorgestuurd en afgehandeld naar en door Stichting Mr. Darcy. Een stichting waar wij mee samenwerken.

Geinteresseerd? Neem contact met ons op!

Marcos (via Stichting Mr. Darcy)
Geboortedatum
15-01-2011