Home » Marco is Geadopteerd in Schotland

Marco3
Marco2

Naam   Marco
 Geboortedatum   12-12-2008 (in paspoort maar zeker jonger)
 Soort/Kleur   mix mastin
 Grootte   groot, 72cm hoog, 71cm lang
 Karakter   lief, rustig, aardig
 Land van herkomst   Spanje (O)

Marco zit al vanaf september 2019 in het asiel te wachten op een warm mandje. Hij is behoorlijk op leeftijd en wil zo ongelofelijk graag lekker zacht slapen. In zijn paspoort staat geboortedatum: 12-12-2008 staat er in zijn paspoort. Maar hij is zeker 2 jaar jonger.

Marco werd een aantal jaren geleden geadopteerd vanuit Asoka. Maar door verandering van woning van de eigenaar moest hij terug naar het asiel. Dat is heel verdrietig voor Marco. Het is een grote vriendelijke reus.

Hij deelt zijn kennel met Diabla, een ppp hond (teef), heel lief. Marco heeft met niets of niemand problemen. Hij is gek op wandelen en loopt goed aan de riem. Hij is sociaal en heel rustig. Na al die jaren bij iemand gewoond te hebben zoekt hij nu zijn eindstation waar hij dus niet meer weg hoeft

Adoptiebijdrage is inclusief entingen, chip, rabies, Europees paspoort, sterilisatie / castratie (tenzij expliciet anders aangegeven bij kenmerken), 4D test SNAP test (negatief, tenzij anders aangegeven bij Bio) reis naar Nederland + verplichte administratieve handelingen.

Is al in Nederland/Belgie   nee
 Kan met andere honden  ja
 Heeft andere hond nodig   nee
 Kan met katten   onbekend