Home » Malena - 2

Malena - 2

Malena is knuffelig en vriendelijk. Ze houdt van spelen met de andere katten, maar ook is ze dol op lekker luieren en relaxen. Malena is een kalme kat, ze can niet als solokat geplaatst worden. Ze heeft echt een kattenvriendje nodig. Ze is dol op de zon en ze is ook dol op lekkere zachte bedjes. Malena slaapt ook graag op de bank tussen de honden in.

Malena is onder andere bevriend met Davina, Jana of Grizou, maar ze kan ook gekoppeld worden aan andere katten of een ander vriendje meenemen. Het is een lief en sociaal dier.

Op een dag verscheen Malena op een parkeerplaats in het Bulgaarse stadje Burgas. Het was tegenover de dierenkliniek waar onze rescuer heen ging, en ze werd meteen meegenomen naar binnen om te steriliseren. Het idee was haar daarna weer vrij laten op straat. Daarom is er ook een stukje van haar oor gehaald. Maar, ze deed het helemaal niet goed op straat. Ze was daar duidelijk bang, wist niet hoe ze auto's uit de weg moest gaan, ze schreeuwde om hulp bij mensen. Wat er ook gebeurd is, voor ze op de parkeerplaats belandde moet ze op een veilige plaats hebben gewoond. Na een paar dagen op straat belde de dierenarts onze rescuer op. Ze bracht zichzelf veel teveel in gevaar. De dierenarts had haar naar binnen gehaald en hield haar bij zich tot ze haar entingen had gehad. Er was geen ruimte voor quarantaine in de opvang. Ze had een aantal dagen nodig om te wennen in de groep, maar toen ze gewend was vond ze het heel gezellig.

Adoptiebijdrage is inclusief entingen, chip, rabies, Europees paspoort, sterilisatie / castratie (tenzij expliciet anders aangegeven bij kenmerken), FIV & FelV test (negatief, tenzij anders aangegeven bij Bio) reis naar Nederland + verplichte administratieve handelingen inclusief import.

De katten worden uitgegeven in een Ferplast Atlas 10 boxje. Deze wordt door de adoptant betaald, we rekenen de inkoopprijs door  (17,50 euro). De adoptant kan ervoor kiezen de box terug te sturen en krijgt dan 15 euro van het aankoopbedrag terug.

De administratiekosten die wij in rekening brengen is 27,50 euro per dier. Dat bedrag gebruiken wij voor de website, de huur van ons pand, telefoon en internetkosten, gas, water, licht, registraties bij de RVO, NVWA, EHerkenning en allerlei andere zaken waar we mee te maken hebben.

Na aankomst in Nederland worden de dieren door ons geïmporteerd. Ook wordt de eerste chipregistratie door ons gedaan. De adoptant moet de chip na adoptie en ontvangst van de gegevens op zijn of haar eigen naam overschrijven.

Adopteer een poes of hond uit het buitenlandse dierenasiel bij Stichting Zilver.

Malena - 2
17-10-2023
vrouw
Mix
klein
Goed
Lief, aanhankelijk, sociaal
Bulgarije (4)

Nee, binnen houden of afgesloten tuin / balkon
Kan met andere katten?
Heeft een andere kat nodig?
Kan met honden?
210,- adoptiebijdrage, 27,50 administratiekosten