Home » Maira is Geadopteerd

Maira is Geadopteerd

Het asielverhaal van Maira staat hieronder, maar omdat ze zich in Nederland zo ongelofelijk snel ontpopt kiezen we ervoor een totaal nieuw verhaal te schrijven. Maira heeft duidelijk de slechte kant van mensen gekend. Ze vind het heerlijk om lekker onder de dekens tegen je aan te liggen. Ze kan ongelofelijk goed klimmen en klauteren en lijkt dat ook echt leuk te vinden. Met haar kleine lijfje zou ze zomaar heel geschikt kunnen zijn voor bijvoorbeeld behendigheidscursus of andere vormen van spel met een hondje. Ze is dol op lekker warm onder de dekens, in een jasje, een warme ruimte. Ze is op tijd weg uit het asiel, ze is er niet kapot gegaan.

Maira is een beetje verlegen van karakter. Ze heeft een harde tijd gehad op straat en is toen naar het asiel gebracht. Ze is van iemand geweest, het is een huishondje geweest en ze is in de steek gelaten. Het is een hele aardige, goede hond. Ze zal niet blaffen of bijten naar mensen, ze heeft goede manieren. Ze is vriendelijk naar de hele wereld. Ze is een beetje bang, maar met haar maat is het ook echt loodzwaar in het asiel. Ze logeert bij de katten en een aantal puppies. Ze heeft last van de grote honden op het terrein, er is altijd geluid.

Ze is in de steek gelaten voor een dierenwinkel. Ze was daar vastgebonden en achtergelaten. De eigenaar belde het asiel, om haar op te komen halen. Ze zat onder de teken en was bang. Ze is nog steeds verdrietig.

Adoptiebijdrage is inclusief entingen, chip, rabiës, Europees paspoort, sterilisatie / castratie (tenzij expliciet anders aangegeven bij kenmerken), 4D test SNAP test (negatief, tenzij anders aangegeven bij Bio) reis naar Nederland + verplichte administratieve handelingen.

Daarnaast regelen wij de import van de honden, adoptanten hoeven dus geen UBN nummer aan te vragen bij de RvO. De honden krijgen een veiligheidstuigje mee naar huis. Dit tuigje wordt na gebruik teruggestuurd naar de stichting, zodat het gebruikt kan worden voor een volgende hond. Voor de tuigjes rekenen wij 17,50. Het tuigje mag twee maanden gebruikt worden en daarna behouden of retour gestuurd worden. Na retour ontvangen van het tuigje krijgt de adoptant 15 euro retour.

Adopteer een poes of hond uit het buitenlandse dierenasiel bij Stichting Zilver. Wij werken samen met geselecteerde dierenasielen in verschillende landen. De asielen hebben een castratieprogramma, bieden hun dieren medische zorg en liefde. Er wordt niet met de dieren gefokt. Lokaal geven onze partners voorlichting om het dierenleed te verminderen. Wij bieden hen een eerlijke prijs voor hun dieren en sturen ze regelmatig donaties in goederen of extra financiële ondersteuning, zodat er meer rust komt voor de mensen en dieren daar.

Maira is Geadopteerd
25-03-2022