Home » Lyara is Geadopteerd

Soort/Kleur   mix
 Grootte   klein - midden 10-12kg
 Karakter   rustig, lief, sociaal
 Land van herkomst   Bulgarije (4)

Lyara is een klein meisje van ongeveer 10 tot 12 kilo. Ze is al gesteriliseerd en ook heeft ze haar prikjes op orde. Ze is helemaal klaar voor een fijn huisje in Nederland. Lyara heeft een rustig karakter. Ze is heel lief. Ze speelt een beetje en ze ligt graag wat te relaxen, ze is niet druk van aard. Ze deelt haar ruimte met onder andere een pup en een hele oude hond. Ze kan met bijde prima opschieten. Soms speelt ze even met het pupje, dan gaat ze weer lekker slapen. Ze is vriendelijk en sociaal, easy going en ze lijkt niet te blaffen naar de honden als ze alleen is. 100% niet blaffen kunnen we uiteraard nooit garanderen. Ze kan goed opschieten met kinderen en ook katten en andere honden geven geen probleem.

Lyara liep rond in het centrum van een stadje. Ze was daar niet bekend en was ook in gevaar. Mannen schoten op haar. Iemand haalde haar daar weg om te voorkomen dat ze vermoord zou worden, alleen maar omdat ze een straathond is.

Adoptiebijdrage is inclusief entingen, chip, rabiës, Europees paspoort, sterilisatie / castratie (tenzij expliciet anders aangegeven bij kenmerken), 4D test SNAP test (negatief, tenzij anders aangegeven bij Bio) reis naar Nederland + verplichte administratieve handelingen.

Daarnaast regelen wij de import van de honden, adoptanten hoeven dus geen UBN nummer aan te vragen bij de RvO. De honden krijgen een veiligheidstuigje mee naar huis. Dit tuigje wordt na gebruik teruggestuurd naar de stichting, zodat het gebruikt kan worden voor een volgende hond.

Is al in Nederland   ja
 Kan met andere honden  ja
 Heeft andere hond nodig   nee
 Kan met katten   ja