Home » Larissa en Leroy zijn Geadopteerd

Larissa en Leroy zijn Geadopteerd

Naam   Larissa (wit rood) en Leroy (wit grijs)
 Geboortedatum   10-3-2019
 Geslacht   man en vrouw
 Soort/Kleur   mix
 Grootte   normaal
 Karakter   lief, speels, knuffelig

Mama Lucilda heeft twee prachtige kindjes en ze had een beetje geluk, ze mocht ze in een opvanggezin grootbrengen. Het is een hele hechte familie en moeder Lucilda heeft haar twee kindjes Larissa en Leroy heel goed opgevoed. Ze zijn kerngezond en levenslustig. De familie is echt stapeldol op elkaar. Ze willen echt heel graag met zijn drieën samen blijven. Ze poetsen elkaar, ze knuffelen elkaar en de kittens mogen ook nog bij de moeder drinken.

Wederom hadden ze geluk, er vielen een paar katten uit die niet konden vliegen in verband met een schimmeluitbraak in hun verblijf. Hals over kop werd gekeken wie er wel kon vliegen en dat waren dus deze geluksvogels. Nu zitten ze in Nederland in de opvang en ze willen natuurlijk heel graag naar hun definitieve huis. Het zijn hele speelse diertjes, ze zoeken dan ook een huis met lekker veel speelgoed en krabpalen.

Wij zullen de kittens voor adoptie laten castreren, of we maken er duidelijke afspraken over met de adoptant.

Adoptiebijdrage is:
Lucilda: Inclusief enten, chippen, rabiusprik, Europees paspoort, test FIV FelV (negatief), sterilisatie, vlucht naar Nederland

Kittens: inclusief enten, chippen, rabiusprik, Europees paspoort, test FIV FelV (negatief), vlucht naar Nederland. Sterilisatie zal geregeld worden in overleg met adoptant en via de stichting.

Is al in Nederland/Belgie   ja
 Gesteriliseerd   wordt verzorgd voor adoptie
 Kan met kinderen   ja, mits rustig
 Kan met andere katten  ja