Home » Lotte is Geadopteerd

Geboortedatum   24-4-2020
 Grootte   normaal
 Karakter   lief, sociaal
 Land van herkomst   Spanje (3)

Het zoveelste ongewenste nest kreeg het asiel toegespeeld van een collega kattenstichting in het dorp… Mama en kinderen waren ergens gevonden en de stichting had geen ruimte voor ze. Dus kwamen Lotte en haar vier kindertjes naar het asiel. Lotte bleek heel erg sociaal en gek op aandacht te zijn. Ze heeft zo goed als zeker in een huis gewoond. Maar is ze eruit gegooid toen ze zwanger was? Wie het weet mag het zeggen.

De vrijwilligers van het asiel denken van wel, want de kittens moeten ergens op straat geboren zijn. Ze zijn nooit vastgehouden door een mens want ze zijn ontzettend bang voor de vrijwilligers. Lotte is juist erg blij als er vrijwilligers in de kennel komen en ze is gek op aaitjes en knuffels. Lotte hoeft niet bij één van haar kindjes te blijven want ze kijkt er eigenlijk niet meer naar om. Ze is wel sociaal en kan bij andere katten.

Eigenlijk is Lotte wel aan de beurt voor een gezellig, warm en knus huisje.

Adoptiebijdrage is inclusief entingen, chip, rabies, Europees paspoort, sterilisatie / castratie (tenzij expliciet anders aangegeven bij kenmerken), FIV & FelV test (negatief, tenzij anders aangegeven bij Bio) reis naar Nederland + verplichte administratieve handelingen.

De katten worden uitgegeven in een Ferplast Atlas 10 boxje. Deze wordt door de adoptant betaald, we rekenen de inkoopprijs door  (15 euro). De adoptant kan ervoor kiezen de box terug te sturen en krijgt dan het aankoopbedrag terug.

Buitenruimte nodig   nee, binnen houden of afgesloten tuin / balkon
 Kan met andere katten  ja
 Heeft andere kat nodig   nee
 Kan met honden   ja