Home » Special Case Liubo is Geadopteerd

Special Case Liubo is Geadopteerd

Naam   Liubo
 Geboortedatum   3-3-2015
 Grootte   middenmaat, ca 16kg, ca 45 cm.
 Gezondheid   mist een poot
 Karakter   rustig, lief
 Land van herkomst   Bulgarije (6)

Liubo is een hele lieve kalme hond. Hij was al oud en niemand wilde hem in huis. Hij liep hongerig, ziek en ijskoud in een Bulgaars stadje. Zijn been was verwond en moest geamputeerd worden. Hij doet het gelukkig goed op drie poten. Liubo is dol op menselijke aandacht. Knuffeltjes, aaitjes, lief tegen hem praten, hij geniet ervan. Hij is een kalme hond en ligt graag in zijn bed te slapen.

Adoptiebijdrage is inclusief entingen, chip, rabiës, Europees paspoort, sterilisatie / castratie (tenzij expliciet anders aangegeven bij kenmerken), 4D test SNAP test (negatief, tenzij anders aangegeven bij Bio) reis naar Nederland + verplichte administratieve handelingen.

Daarnaast regelen wij de import van de honden, adoptanten hoeven dus geen UBN nummer aan te vragen bij de RvO. De honden krijgen een veiligheidstuigje mee naar huis. Dit tuigje wordt na gebruik teruggestuurd naar de stichting, zodat het gebruikt kan worden voor een volgende hond. Voor de tuigjes rekenen wij 17,50. Het tuigje mag twee maanden gebruikt worden en daarna behouden of retour gestuurd worden. Na retour ontvangen van het tuigje krijgt de adoptant 15 euro retour.

Adopteer een poes of hond uit het buitenlandse dierenasiel bij Stichting Zilver. Wij werken samen met geselecteerde dierenasielen in verschillende landen. De asielen hebben een castratieprogramma, bieden hun dieren medische zorg en liefde. Er wordt niet met de dieren gefokt. Lokaal geven onze partners voorlichting om het dierenleed te verminderen. Wij bieden hen een eerlijke prijs voor hun dieren en sturen ze regelmatig donaties in goederen of extra financiële ondersteuning, zodat er meer rust komt voor de mensen en dieren daar.

Adoptiekosten   375,- adoptiebijdrage, 25,- administratiekosten