Johnson

Geboortedatum   5-4-2014
 Grootte   normaal
 Karakter   wat angstig
 Land van herkomst   Spanje (3)

Johnson is op moment van schrijven nog niet helemaal sociaal. Er wordt door de vrijwilligers in Spanje aan hem gewerkt zodat hij wat meer vertrouwen in de mens gaat krijgen.

Johnson is gevonden in het Spaanse dorp in de buurt van het asiel door één van de opvangfamilies. Hij mocht mee naar huis. Daar bleek dat hij nogal bang was en heeft een aantal dagen onder het bed gezeten. Na een tijdje kwam Johnson er wel onder vandaan en liet zich aaien. Maar een allemansvriend was het nog niet. Helaas moest de opvang Johnson door omstandigheden naar het asiel brengen en daar zit hij nu. Johnson laat zich door de vrijwilligers aaien, hij blaast niet en er wordt met hem gewerkt. Johnson deelt zijn kennel met Kayo en de twee heren vinden dat prima. Ze zitten allebei op hun eigen stek en dat geeft geen problemen. Een enorme hechte vriendschap is het niet, Johnson kan ook als solo kat geplaatst worden. We zoeken voor hem een huis met ervaring en geduld met buitenlandse en / of getraumatiseerde dieren. Een stressvrij huisje waar hij aan zijn zelfvertrouwen kan werken.

Adoptiebijdrage is inclusief entingen, chip, rabies, Europees paspoort, sterilisatie / castratie (tenzij expliciet anders aangegeven bij kenmerken), FIV & FelV test (negatief, tenzij anders aangegeven bij Bio) reis naar Nederland + verplichte administratieve handelingen.

Wij sluiten de door ons verplichte verzekering voor medische kosten, voor de adoptant af. Daarbij wordt gekozen voor het Extra pakket + aanvullende tandverzekering bij PetSecur De maandelijkse premie bedraagt €26,50. Je bent daarmee 90% gedekt, geen eigen risico en er is een aanvullende tandverzekering afgesloten binnen dit speciaal voor ons gecreëerde pakket. De looptijd van de polis bedraagt minimaal 1 jaar.

De katten worden uitgegeven in een Ferplast Atlas 10 boxje. Deze wordt door de adoptant betaald, we rekenen de inkoopprijs door  (15 euro). De adoptant kan ervoor kiezen de box terug te sturen en krijgt dan het aankoopbedrag terug.

Buitenruimte nodig   nee, binnen houden of afgesloten tuin / balkon
 Kan met kinderen   nee
 Kan met andere katten  ja
 Heeft andere kat nodig   nee