Home » Jackson Brown is Geadopteerd

Jackson Brown is Geadopteerd

Jackson Brown wordt omschreven als rustig, grappig en altijd hongerig. Hij heeft als hele grote hobby eten. De vriend van de rescuer zegt altijd grappend "Jackson Brown ziet eruit alsof hij één van de kleinere kittens heeft opgegeten". Hij is niet zo druk van karakter in de opvang maar we willen je laten weten dat de katten soms wat drukker worden als ze geadopteerd zijn en in een huis wonen met een gewoon gezinsleven. Hij is dol op knuffelen en rustige spelletjes. Soms, als de rescuer schoon aan het maken is, springt hij hoog in de kattenboom en slaat haar speels in de haren. Zo laat hij haar weten dat hij aandacht wil. Soms ligt hij ergens buiten zicht wat te slapen, zodra je een pak eten open maakt staat hij naast je. Als je je omdraait staat hij daar op je te wachten.

Hij kwam samen met zijn moeder en zusje binnen in de opvang. Ze zijn geboren vlak bij het huis waar de katten opgevangen worden. Ze nam de familie mee naar binnen. Ze wist dat ze vroeg of laat haar probleem zouden worden, dus ze gaf er de voorkeur aan ze vanaf het begin veilig te gaan houden. Moederpoes verdedigde haar kroost stevig, de verzorgster mocht amper bij haar kindjes. Tot ze zag dat Jackson Brown last kreeg van zijn oogje en neus. Ze nam hem mee naar huis en maakte hem beter. Daarna bleef hij in de kittengroep, zodat ze hem goed in de gaten kon houden.

Adoptiebijdrage is inclusief entingen, chip, rabies, Europees paspoort, sterilisatie / castratie (tenzij expliciet anders aangegeven bij kenmerken), FIV & FelV test (negatief, tenzij anders aangegeven bij Bio) reis naar Nederland + verplichte administratieve handelingen inclusief import.

De katten worden uitgegeven in een Ferplast Atlas 10 boxje. Deze wordt door de adoptant betaald, we rekenen de inkoopprijs door  (17,50 euro). De adoptant kan ervoor kiezen de box terug te sturen en krijgt dan 15 euro van het aankoopbedrag terug.

De administratiekosten die wij in rekening brengen is 27,50 euro per dier. Dat bedrag gebruiken wij voor de website, de huur van ons pand, telefoon en internetkosten, gas, water, licht, registraties bij de RVO, NVWA, EHerkenning en allerlei andere zaken waar we mee te maken hebben.

Na aankomst in Nederland worden de dieren door ons geïmporteerd. Ook wordt de eerste chipregistratie door ons gedaan. De adoptant moet de chip na adoptie en ontvangst van de gegevens op zijn of haar eigen naam overschrijven.

Adopteer een poes of hond uit het buitenlandse dierenasiel bij Stichting Zilver.

Jackson Brown is Geadopteerd
15-05-2023
man
mix
normaal, Beetje dik
Goed
Rustig, grappig, aanhankelijk
Bulgarije (4)

Nee, binnen houden of afgesloten tuin balkon
Kan met andere katten?
Heeft een andere kat nodig?
Kan met honden?
210,- adoptiebijdrage, 27,50 administratiekosten