Home » India is Geadopteerd

Soort/Kleur   mix siamees
 Grootte   normaal
 Karakter   lief, sociaal
 Land van herkomst   Spanje (3)

Door een collega stichting van het asiel in Spanje werd gevraagd of zij een familie voor India wilden zoeken. Daarom zit ze nu in het asiel. Ze is inmiddels gesteriliseerd en getest (bloedonderzoek). India is gewend aan mensen en komt hoogstwaarschijnlijk uit een huis. Ze is heel sociaal en lief en wil alleen maar knuffelen.

India zoekt een familie waar de mensen niet de hele dag op pad zijn. Ze is graag bij de mensen en zodra de vrijwilligers in haar kennel komen komt ze meteen op ze af. Ze heeft prachtige blauwe ogen en een nog mooier karakter. Foto´s maken van India was nog niet makkelijk omdat ze steeds naar de camera toekwam. Het is echt een enorme knuffelkont.

De precieze achtergrond van India is niet bekend, maar het is zeker geen straatkat.

Adoptiebijdrage is inclusief entingen, chip, rabies, Europees paspoort, sterilisatie / castratie (tenzij expliciet anders aangegeven bij kenmerken), FIV & FelV test (negatief, tenzij anders aangegeven bij Bio) reis naar Nederland + verplichte administratieve handelingen.

Wij sluiten de door ons verplichte verzekering voor medische kosten, voor de adoptant af. Daarbij wordt gekozen voor het Extra pakket + aanvullende tandverzekering bij PetSecur De maandelijkse premie bedraagt €26,50. Je bent daarmee 90% gedekt, geen eigen risico en er is een aanvullende tandverzekering afgesloten binnen dit speciaal voor ons gecreëerde pakket. De looptijd van de polis bedraagt minimaal 1 jaar.

De katten worden uitgegeven in een Ferplast Atlas 10 boxje. Deze wordt door de adoptant betaald, we rekenen de inkoopprijs door  (15 euro). De adoptant kan ervoor kiezen de box terug te sturen en krijgt dan het aankoopbedrag terug.

Is al in Nederland/Belgie   nee
 Buitenruimte nodig   nee, binnen houden of afgesloten tuin / balkon
 Kan met andere katten  ja
 Kan met honden   onbekend