Home » Google is Uitgezet in een kattenkolonie in Spanje

Soort/Kleur   mix
 Grootte   normaal
 Karakter   onbekend
UPDATE: Er was in het asiel grote twijfel over het wel of niet tam worden van Google en Alexa. Vandaag 5-5-2020, kregen wij het bericht dat er is gekozen voor het vrijlaten van Google. Hij woont nu in een kattenkolonie die door het asiel wordt verzorgd. Hij is gecastreerd en zal dus geen nieuwe katjes meer op de wereld kunnen zetten.

Google, Zara en Alexa werden gevonden op straat. Een vrijwilligster heeft ze in huis gehaald. Ze heeft Asoka Castalla gevraagd om hulp bij het zoeken naar adoptie voor de kittens.

Adoptiebijdrage is inclusief enten, chippen, rabius, Europees paspoort, test (negatief FIV en FelV), vlucht naar Nederland en indien mogelijk castratie.

Is al in Nederland/Belgie   nee
 Kan met kinderen   onbekend
 Kan met andere katten  ja
 Heeft andere kat nodig   onbekend