Home » Garfield is in het asiel opgehaald door zijn eigenaar

Garfield is in het asiel opgehaald door zijn eigenaar

Garfield_MG_3056
Garfield_MG_3055
Garfield_MG_3019
Garfield_MG_3018
Garfield_MG_3017
Garfield_MG_3015
Garfield_MG_3013
Garfield_MG_3056
Garfield_MG_3055
Garfield_MG_3019
Garfield_MG_3018
Garfield_MG_3017
Garfield_MG_3015
Garfield_MG_3013

Naam   Garfield
 Geboortedatum   10-11-2016
 Soort/Kleur   mix
 Grootte   groot
 Karakter   lief, sociaal
 Land van herkomst   Spanje (C)

Garfield liep al een paar dagen vlakbij het portiek van de flat van een vrijwilligster van het asiel. Ze had hem al zien lopen maar wilde hem niet gelijk meenemen voor het geval hij weer naar huis zou gaan. Maar hij bleef toch echt in de buurt hangen. Na een aantal dagen heeft ze hem meegenomen naar het asiel.

Het was niet zo moeilijk om een naam te verzinnen voor hem, want het was een dikke rooie kater. Hij heeft zeker in een huis gewoond, maar er heeft niemand naar hem gevraagd. Daarom zoeken we nu een nieuw huis voor hem. Garfield is  een hele vriendelijke sociale kerel. Hij is hartstikke blij als er iemand in de kennel komt. Hij loopt langs je benen en zoekt gezelligheid. Hij mag alleen verhuizen (zonder andere kat), maar dan moet er wel vaak iemand thuis zijn. Hij is veel te sociaal om dagenlang achter de voordeur te zitten wachten op aandacht.

Adoptiebijdrage is inclusief entingen, chip, rabies, Europees paspoort, sterilisatie / castratie (tenzij expliciet anders aangegeven bij kenmerken), FIV & FelV test (negatief, tenzij anders aangegeven bij Bio) reis naar Nederland + verplichte administratieve handelingen.

Wij sluiten de door ons verplichte verzekering voor medische kosten, voor de adoptant af. Daarbij wordt gekozen voor het Extra pakket + aanvullende tandverzekering bij PetSecur De maandelijkse premie bedraagt €23,90. Je bent daarmee 90% gedekt, geen eigen risico en er is een aanvullende tandverzekering afgesloten binnen dit speciaal voor ons gecreëerde pakket. De looptijd van de polis bedraagt minimaal 1 jaar.

Is al in Nederland/Belgie   nee
 Buitenruimte nodig   nee, binnen houden of afgesloten tuin / balkon
 Kan met andere katten  ja
 Kan met honden   waarschijnlijk wel