Home » Furry is Geadopteerd

Furry is Geadopteerd

Furry is een schat van een katje. Hij wil graag bij zijn moeder Purry blijven. Purry leefde op straat. Ze werd gevangen tijdens een van de sterilisatieprogramma's, maar ze bleek zwanger. Ze zette haar kindje op de wereld met een keizersnede. Ze had maar één kindje. Purry. De twee werden in een opvang opgevangen, maar het is in die opvang niet mogelijk om de gezonde katjes voorgoed bij zich te houden. Ze zouden weer op straat moeten leven. Deze opvang is speciaal voor gehandicapte dieren. Natuurlijk nemen wij ze daarom mee naar Nederland en zoeken we een huisje voor dit lieve duo.

Uit de opvang in Nederland: Bij Furry is het alles of niks. Heel voorzichtig en een beetje bang voor alle nieuwe situaties. Heeft hij dat overzien dan is hij niet te stoppen in zijn speelsheid, liefkozingen en wil niets liever dan bij je kruipen voor knuffels en aaien op z'n buikje. Hij is heel sociaal en een beetje onderdanig naar de grotere katten maar ook lief naar de kleinere kittens en kan met iedereen geplaatst worden.

Furry en Purry op YouTube: Klik hier

Adoptiebijdrage is inclusief entingen, chip, rabies, Europees paspoort, sterilisatie / castratie (tenzij expliciet anders aangegeven bij kenmerken), FIV & FelV test (negatief, tenzij anders aangegeven bij Bio) reis naar Nederland + verplichte administratieve handelingen inclusief import.

De katten worden uitgegeven in een Ferplast Atlas 10 boxje. Deze wordt door de adoptant betaald, we rekenen de inkoopprijs door  (17,50 euro). De adoptant kan ervoor kiezen de box terug te sturen en krijgt dan 15 euro van het aankoopbedrag terug.

De administratiekosten die wij in rekening brengen is 25 euro per dier. Dat bedrag gebruiken wij voor de website, de huur van ons pand, telefoon en internetkosten, gas, water, licht, registraties bij de RVO, NVWA, EHerkenning en allerlei andere zaken waar we mee te maken hebben.

Na aankomst in Nederland worden de dieren door ons geïmporteerd. Ook wordt de eerste chipregistratie door ons gedaan. De adoptant moet de chip na adoptie en ontvangst van de gegevens op zijn of haar eigen naam overschrijven.

Adopteer een poes of hond uit het buitenlandse dierenasiel bij Stichting Zilver.

Geinteresseerd? Neem contact met ons op!

Naam
Furry is Geadopteerd
Geboortedatum
28-04-2023
Geslacht
man
Soort/kleur
mix
Grootte
normaal
Gezondheid
goed
Karakter
Lief, aanhankelijk, opgewekt
Land van herkomst
Bulgarije (6)

Is al in Nederland?
Gesteriliseerd?
Gechipt
Buitenruimte nodig?
Nee, binnen houden of afgesloten tuin balkon
Kan met kinderen
Kan met andere katten?
Heeft een andere kat nodig?
Ja, Purry
Kan met honden?