Home » Frank is Gereserveerd (Regio Leerbroek)

Frank is Gereserveerd (Regio Leerbroek)

Frank kwam heel bang binnen in het asiel. Hij had een breuk in zijn voorpootje. Hij werd vrij snel geadopteerd, maar hij kwam weer terug naar het asiel in Spanje. Er was al een grote hond in het huishouden en die hond accepteerde Frank niet. Dat gaf problemen. Frank deed het aanvankelijk goed, maar de andere hond liet hem meer en meer zien dat hij ongewenst was. Uiteindelijk is Frank teruggekomen naar het asiel. Hij is daar getest met een behoorlijk dominante grote hond en dat gaf geen enkel probleem. En ook als hij los mag rennen op de afgesloten parkeerplaats van het asiel met andere honden op het terrein, het geeft geen problemen.

Frank is inmiddels aangekomen in Nederland een geeft geen enkel probleem met de andere grote en kleine honden die hij ontmoet en waarbij hij logeert. Het is een ongelofelijk leuke en lieve knuffel. Hij is dol op andere honden en speelt heel graag met ze. Hij is enorm onderdanig en cijfert zichzelf weg als je niet uitkijkt. Het is een zeer vriendelijk en onderdanig dier, er zit geen kwaad in zijn lijfje. Hij kan ook braaf alleen zijn en bindt zich binnen korte tijd aan zijn mens en mededieren. Zijn eerste rondjes in het drukke Rotterdam heeft hij keurig doorstaan. Hij loopt op straat naar mensen toe om een aai te vragen en is heel nieuwsgierig naar alles wat er om hem heen gebeurd. Inmiddels logeert Frank in een ander gastgezin waar hij met meerdere vriendjes iedere dag lekker op pad gaat. ondanks zijn ooit gebroken poot is hij dol op een uitgebreide wandeling. Wel zul je altijd blijven zien dat hij een flappootje heeft. Een lieve, leuke, ongecompliceerde hond om heel veel van te houden die je heel veel liefde wil geven.

Frank op YouTube in het asiel: https://www.youtube.com/watch?v=TuCQi5h0z3w

Adoptiebijdrage is inclusief entingen, chip, rabiës, Europees paspoort, sterilisatie / castratie (tenzij expliciet anders aangegeven bij kenmerken), 4D test SNAP test (negatief, tenzij anders aangegeven bij Bio) reis naar Nederland + verplichte administratieve handelingen.

Daarnaast regelen wij de import van de honden, adoptanten hoeven dus geen UBN nummer aan te vragen bij de RvO. De honden krijgen een veiligheidstuigje mee naar huis. Dit tuigje wordt na gebruik teruggestuurd naar de stichting, zodat het gebruikt kan worden voor een volgende hond. Voor de tuigjes rekenen wij 17,50. Het tuigje mag twee maanden gebruikt worden en daarna behouden of retour gestuurd worden. Na retour ontvangen van het tuigje krijgt de adoptant 15 euro retour.

Adopteer een poes of hond uit het buitenlandse dierenasiel bij Stichting Zilver. Wij werken samen met geselecteerde dierenasielen in verschillende landen. De asielen hebben een castratieprogramma, bieden hun dieren medische zorg en liefde. Er wordt niet met de dieren gefokt. Lokaal geven onze partners voorlichting om het dierenleed te verminderen. Wij bieden hen een eerlijke prijs voor hun dieren en sturen ze regelmatig donaties in goederen of extra financiële ondersteuning, zodat er meer rust komt voor de mensen en dieren daar.

Frank (Regio Leerbroek)
01-02-2023