Home » Epi is Geadopteerd

Soort/Kleur   mix
 Grootte   normaal / groot
 Karakter   lief, rustig

Epi werd toen hij ongeveer twee maanden oud was op straat gevonden. Een meisje bood aan hem als foster in huis te nemen. Ze had geen andere katten in huis. Een paar maanden geleden moest Epi bij haar weg in verband met prive omstandigheden. Nu zit hij in het asiel. Daar moest hij enorm wennen aan al die andere katten. Inmiddels gaat het beter, maar het liefst zou hij lekker in een wat rustiger huis wonen. Hij is ontzettend dol op mensen. Het is dan ook belangrijk dat zijn adoptant regelmatig thuis is.

Adoptiebijdrage is inclusief enten, chip, rabiesinjectie, Europees paspoort, test (negatief in FIV en FelV), en reis naar Nederland.

Is al in Nederland/Belgie   nee
 Buitenruimte nodig   nee, binnen houden of in afgezette tuin of balkon
 Kan met andere katten  ja, niet teveel
 Kan met honden   ja, mits rustig