Home » Emma en Raquel zijn geadopteerd

Soort/Kleur   licht gekleurd
 Grootte   normaal
 Karakter   lief, sociaal

Raquel en Emma zijn echte vriendinnetjes. We weten niet zoveel over hun verleden, alleen dat Emma als klein kitten is binnengekomen in het asiel. En, we weten we dat ze in de Spaanse opvang samenwoonden en de dikste maatjes waren. Ze zoeken dan ook een samen-huisje. Emma is de brutale van de twee, Raquel volgt wat later. Ze wonen nu samen in opvang in Rotterdam. Ze zijn sociaal met mensen. Ze zijn gewend aan honden en katten.

Adoptiebijdrage is inclusief ontworming, vaccinatie, chip, paspoortje, sterilisatie, test (Negatief FIV en FelV) en vlucht naar Nederland.

Is al in Nederland/Belgie   ja
 Kan met kinderen   ja, vanaf 12 jaar (of rustig)
 Kan met andere katten  ja
 Heeft andere kat nodig   ja, elkaar