Home » Duende is Geadopteerd

Soort/Kleur   mix
 Grootte   normaal / groot
 Karakter   knuffelig
Duende is achtergelaten in een kattenkolonie. Daar moest hij zich maar zien te redden. Het was duidelijk dat het geen straatkat was. Duende is naar het asiel gebracht en had in het begin wat moeite om in het quarantaine hok te zitten. Dat is ook wel logisch want het is er koud, donker en klein. Gelukkig mocht hij een paar dagen geleden naar een kennel met andere katten en daar voelt hij zich veel beter. Inmiddels logeert Duende in Nederland. Nu is het tijd voor zijn echte blijfhuisje

Duende is een leuke kater die erg van knuffelen en aandacht houdt. Hij kan zowel als kat alleen als met andere katten in een huis. Als hij maar een mens heeft waar hij gezellig bij kan zitten. Wie heeft er een huisje voor deze leuke knul?

Adoptiebijdrage is inclusief enten, chip, rabies, Europees paspoort, sterilisatie, test (negatief FIV en FelV), vlucht naar Nederland.

Voor Duende is een verzekering afgesloten bij Reaal Dier en Zorg. Daarmee is het eigen risico volledig op €0,- gezet en worden onverhoopte medische kosten 90% gedekt. Ook hebben wij meteen de module tandverzekering aangezet, daarmee worden ook de tandkosten goed gedekt. Deze verzekering zal worden overgenomen door de adoptant, de maandpremie bedraagt €32,50. De verzekering kan na een jaar worden stopgezet.

Is al in Nederland/Belgie   ja
 Buitenruimte nodig   nee, binnen houden of in een goed afgeschermde tuin of balkon
 Kan met andere katten  ja, maar liever niet
 Kan met honden   ja