Home » Doddle wordt voorlopig Niet Geplaatst

Doddle wordt voorlopig Niet Geplaatst

Doddle is een geweldige hond, maar er is iets mis met hem. Zolang wij hem onderzoeken wordt hij niet geplaatst en worden er geen aanvragen in behandeling genomen.

Doddle is een sociale en vriendelijke knul. Hij houdt van alle mensen en vooral van aandacht. Hij geniet van aaitjes en knuffeltjes. Hij is gewend aan het leven in een huis. Zijn eigenaar bracht hem naar het asiel met de opmerking "ik wil hem niet meer". En daar zat hij dan, in een vol asiel waar eigenlijk geen ruimte voor hem is en waar hij niet gezien zal worden.

In Nederland aangekomen werd Doddle heel erg ziek. We hebben hem om die reden voorlopig uit de plaatsing gehaald. Zijn leven is in gevaar, we zullen er alles aan doen wat we kunnen om hem beter te maken. Deze lieverd verdient onze steun. Als jij hem ook wil steunen, help ons dan met een financiele bijdrage. NL32 ABNA 0857 4555 40 tnv Stichting Zilver ovv Doddle of wordt maandelijks donateur.

Doddle op TikTok: Klik hier

Adoptiebijdrage is inclusief entingen, chip, rabiës, Europees paspoort, sterilisatie / castratie (tenzij expliciet anders aangegeven bij kenmerken), 4D test SNAP test (negatief, tenzij anders aangegeven bij Bio) reis naar Nederland + verplichte administratieve handelingen.

Daarnaast regelen wij de import van de honden, adoptanten hoeven dus geen UBN nummer aan te vragen bij de RvO. De honden krijgen een veiligheidstuigje mee naar huis. Dit tuigje wordt na gebruik teruggestuurd naar de stichting, zodat het gebruikt kan worden voor een volgende hond. Voor de tuigjes rekenen wij 17,50. Het tuigje mag twee maanden gebruikt worden en daarna behouden of retour gestuurd worden. Na retour ontvangen van het tuigje krijgt de adoptant 15 euro retour.

Adopteer een poes of hond uit het buitenlandse dierenasiel bij Stichting Zilver. Wij werken samen met geselecteerde dierenasielen in verschillende landen. De asielen hebben een castratieprogramma, bieden hun dieren medische zorg en liefde. Er wordt niet met de dieren gefokt. Lokaal geven onze partners voorlichting om het dierenleed te verminderen. Wij bieden hen een eerlijke prijs voor hun dieren en sturen ze regelmatig donaties in goederen of extra financiële ondersteuning, zodat er meer rust komt voor de mensen en dieren daar.

Geinteresseerd? Neem contact met ons op!

Doddle wordt voorlopig Niet Geplaatst
Geboortedatum