Home » Dido is geadopteerd

Soort/Kleur   cyper
 Grootte   normaal
 Karakter   sociaal en knuffelig

Dido is gevonden toen hij 3 maanden oud was. De vrouw die hem vond nam hem in opvang tot 1,5 maand geleden. Hij is nu in het asiel en leeft met andere katten. Dat gaat prima. Hij zal ook prima bij honden kunnen. Dido is speels en sociaal met iedereen.

Dido is een hele sociale lieve kat. Hij is nu in een kattenkamer in het asiel met veel andere katten. Zodra de verzorger binnenkomt, komt hij haar begroeten. Hij is gek op aandacht.

Dido wordt geplaatst op contract van VZW Rody Resq. De adoptiebijdrage is €150,- per kat. Daar zitten de medische handelingen in, zijn paspoortje, de bijdrage aan het asiel, de vlucht etc.

Is al in Nederland   nee
 Kan met kinderen   onbekend
 Kan met andere katten  ja
 Kan met honden   ja