Home » Daria – 3 is Geadopteerd

Geboortedatum   5-2-2021
 Grootte   middenmaat
 Karakter   vriendelijk, sociaal
 Land van herkomst   Roemenië (7)

Daria is heel vriendelijk met andere honden, mensen en kinderen. Ze had een eigen mens, waar ze helemaal gelukkig mee was, maar die is overleden. Niemand wilde haar als erfenis. De oude dame haar kinderen schopten haar het huis uit, waar ze haar hele leven geleefd had. Het arme meisje leed enorm, ze heeft meerdere dagen niet gegeten van verdriet. Ze krijgt nu eten, drinken, knuffels maar ze heeft haar heel eigen warme mandje nodig in een veilig huis.

Adoptiebijdrage is inclusief entingen, chip, rabiës, Europees paspoort, sterilisatie / castratie (tenzij expliciet anders aangegeven bij kenmerken), 4D test SNAP test (negatief, tenzij anders aangegeven bij Bio) reis naar Nederland + verplichte administratieve handelingen.

Daarnaast regelen wij de import van de honden, adoptanten hoeven dus geen UBN nummer aan te vragen bij de RvO. De honden krijgen een veiligheidstuigje mee naar huis. Dit tuigje wordt na gebruik teruggestuurd naar de stichting, zodat het gebruikt kan worden voor een volgende hond.

Is al in Nederland   nee
 Kan met katten   onbekend