Home » Cuca is Geadopteerd

Grootte   middenmaat
 Gezondheid   positief leishmania
 Karakter   lief, rustig, aanhankelijk
 Land van herkomst   Spanje (SV)

Cuca is naar het asiel gebracht door haar eigenaar (een jager). Hij verhuisde naar een appartement en hij "kon haar niet meenemen". Tot die tijd leefde de lieve Cuca gewoon met een familie in een huis. Ze was gelukkig. Dat geluk werd abrupt beeindigd en ze heeft "geluk" gehad in een goed en liefdevol asiel te belanden.

Een dier in huis halen is ook een kwestie van je verantwoordelijk gedragen. Het is een extra persoon in je familie en we moeten ons best doen goed voor ze te zorgen. Ze verdienen het. Ze zijn alle dagen bij ons. Afdanken hoor je niet met je familieleden te doen. Zorg voor je dier, wat er ook gebeurt. (Deze tekst is vertaald van de tekst die we ontvingen van het asiel en hij is meer dan correct).

Cuca is een lieve huishond. Ze heeft een rustig karakter. Ze moet gewoon het asiel weer uit. Het is verschrikkelijk voor een hond die haar hele leven gewend is om in een huis te wonen om opeens in een asiel te belanden.

Let op! Cuca heeft leishmania. We zullen je daarin begeleiden, we vinden het belangrijk dat je je er bewust van bent dat het wat extra zorg met zich meebrengt.

Adoptiebijdrage is inclusief entingen, chip, rabies, Europees paspoort, sterilisatie / castratie (tenzij expliciet anders aangegeven bij kenmerken), 4D test SNAP test (negatief, tenzij anders aangegeven bij Bio) reis naar Nederland + verplichte administratieve handelingen.

Is al in Nederland/Belgie   ja
 Kan met andere honden  ja
 Heeft andere hond nodig   nee
 Kan met katten   ja