Home » Chacho is Geadopteerd in Duitsland

Soort/Kleur   mix
 Grootte   groot
 Karakter   sociaal, aanhankelijk, speels

Chacho is gevonden langs de weg. Er was niemand in de buurt. Het is onbekend of hij is achtergelaten of is verdwaald. Er heeft niemand naar hem gevraagd en hij had geen chip.

Chacho is een grote, vrolijke jongen. Hij is graag buiten met zijn vriendjes op het veld. Hij is erg sociaal met mensen en komt altijd een knuffel halen bij de vrijwilligers. Hij houdt van spelen en zou een prima familiehond zijn. Bij hele kleine kindjes is hij wellicht wat te enthousiast maar bij kinderen vanaf een jaar of 9 kan hij prima. Chacho zou best graag weg willen uit het asiel, al heeft hij zich prima aangepast. Hij kan overweg met alle honden, reuen en teven, groot en klein.

Adoptiebijdrage is inclusief enten, chip, rabius injectie, Europees paspoort, sterilisatie, bloedtest (negatief in Middelandse Zeeziekten), vlucht naar Nederland.

Is al in Nederland/Belgie   nee
 Kan met kinderen   ja, vanaf 9
 Kan met andere honden  ja
 Heeft andere hond nodig   nee